22 Ekim 2016

Bu Alem Benim Okulum: Oda Toplama Süpürme

Ne zamandır elektrikli süpürgeyi kullanmak isteyen Aram bu gün ben evi temizlerken odasını düzenleyip süpürme sorumluluğunu üstlendi. Düzenlemekten kastı sağ kenarda ucu gözüken yığınmış.
Olsun en azından odanın oturur ve hareket edilir bölümü oyuncaktan arındırılmıştı. Hepsini genelde oyuncakları koyduğumuz köşeye itmişti. Sonra odasını bir güzel süpürdü. İlk deneyim olduğu için süpürge tutukluk yaptı ama  yer minderlerinin üzerine biraz altına kadar süpürdü. Ben de o sırada kardeşlerini dışarı çıkmak için hazırladım. Çocukken sıkça duyduğum "Yaptığın banaysa öğrendiğin kendine" cümlesinin ne manaya geldiğini anladım bu gün. Ama hala katılmıyorum bu cümleyle emek istismarına. Oğlumun odasının, eşyasının sorumluluğunu almasını çok isterim ama evin de benim sorumluluğum olduğunu unutmadan.

2 yorum:

  1. Devamı olur ıns ;) benım oğlan da kendı odasını süpürmek ıcın yalvarıyor bana ;) ben de verıyorum supurgeyı ama bır kere ıkı kere yaptıktan sonra bıraktı. belkı sorumluluk olarak duzenlı olarka görev versme yapar mı bılmıyorum bakalım ıns buyuyunce de yaparlar

    YanıtlaSil